dimarts, 22 de gener de 2008

Cap de setmana intens: Oliana i Ager

Òndia, quin cap de setmana!
Dissabte em llevo a les 6.30 del matí per anar a buscar el meu bon amic i mig-germà Aspavil i cap a Oliana! Tenim un nou projecte a mitges i avui volem acabar la feina. Abans de les 10 ja som a peu de paret…. i ens posem a treballar. No parem fins les 5 de la tarda. Més de 7 hores obrint la darrera part de la nostra nova via. La recompensa de fer cim ens omple d’alegria. La meva primera línia oberta íntegrament per sota!
Abraçades varies i cap a Àger que tenim trobada d’amics.
Arribem just per sopar. La Lu, en Joan(Gatsaule), la Raquel, l’Antxi, en Blai, en Carlos(Kletterer) i en Marcel….
Riures i beures... ens ho passem molt bé.
L'endemà, l'esforç i el cansament em passen factura i pateixo una mica més del "normal per fer la Redrum....
Balanç moolt positiu i ganes de repetir la trobada.
Us deixo amb les millors imatges i un parell de vídeos...



















Videos de la Redrum... en Gatsaule al darrer llarg i en Kletterer al famós falnqueig...
*
*

13 comentaris:

Ramon SolsoClimb ha dit...

Ei bou,

bona activitat. Es molt gratificant això de poder obrir alguna vieta de tant en tant.

es molt demanar per on cau?

Anònim ha dit...

Eps! Via nova? I la ressenya per quan Pere? Per on para akesta tàpia? Tirades, grau....?
Buf, quantes preguntes.

PGB ha dit...

Enhorabona per la via nova (per quan la ressenya? :P) i per la gran trobada blogger que veu improvitzar!

Sou uns jefes! :)

Raquel ha dit...

Ei Pere!!
Veig que has fet com jo, deixar l'explicació de la via per a la resta!! Je, je!
Quina passada les fotos de la posta!!
Mmmm, el cap de setmana!!

Kutrescaladors ha dit...

Bones Pere!!! cert que va ser un cap de setmana molt intens!!!!
Però la recompensa val molt la pena!!!!!
ja tinc la ressenya de la nova via preparada per publicar-la!!!

Ara sols ens falta acabar d'ajustar els graus i fer la primera ascenció sense martells ni taladros!!!

Podem deixar l'informació de quans llargs,, dificultat i graus per dintre de dues setmanes no?!?!?!

Ep!! molt bones fotos!!

Ens veiem!!!!

jaumeppiqueras ha dit...

Ep Pere, quina noticia, Via nova!
fa il.lusió, a veure quan pieu la ressenya que s'haurà d'anar a conèixer.

Kutrescaladors ha dit...

Jaume! aquesta es bastant provable que t'agradi! es una via per disfrutar!!!

मोन्त्से ha dit...

Hola Pere!
Eip, m'afegeixo en la petició dels detalls de la via, però em suposo que això porta molta feina i encara haurem d'esperar uns dies.
Ja tinc ganes de carregar piles i provar la Redrum que tant n'he sentit a parlar! Molt guapo el flanqueig!
A reveure i namaste, ...ommm...

Der kletterer ha dit...

Que bons els videos!! Si que esn ho vam passar de puta mare!

Pel cumple li regalaré una fifi a en Gatsaule pq li fot a fondo!!

RATAFIAIRE ha dit...

Ei, Tutu !! Menys postaleta i més marro... Volem veure les fotos del Mòbil-XOCOLATEROOOO !!!

La xocolata, estava molt calenta...de tant calenta... que el mòbil es va pringar.... sabeu perquè, sabeu perque....

Cristina ha dit...

Aquestes fotos...sempre em deixen ben enamorada de les muntanyes ...gràcies!!!

Mingo ha dit...

Ostia Pere, estava llegint el teu blog, que m'agradat molt i per les fotos m'ha semblat que et tenia vist del rocodrom del Piri. Felicitats per l'obertura de la via a Oliana i per la Redrum; el Montsec és tan bonic, sobre tot, a l'hivern.
Si no tens inconvenient posaré un link des de el meu blog al teu.
A reveure

Pekas ha dit...

Una abraçada company... veig que no descanseu... aixi m'agrada...

A MUUUUERRRRTEEEEEEE...!!!!

:-)))))