dijous, 1 de maig de 2008

"Pitoniso"


Tot fent el curs d'instructor m´he adonat que la tècnica d'artificial equipant amb pitons no la domino gens.


Així que el passat diumenge, mentre l'Anna, la Marta, en Pere "DOM", l'Anna "DOM"i en Cristian feien esportiva, a mi em va tocar "penjar-me" com un fuet una bona estona.
Recoll!, no es gens fàcil pujar dalt del darrer esglaó del teu estrep, intentar equilibrar-te sense fer servir l'estimada fi-fi, buscar el clau que millor entrarà en aquella "petita" fissura, pillar el martell, "fúma-li" al pitó fins que "canta" i després.... glups..... posar-hi la cinta.... l'altre strep i a "provar" si aguanta bé......
I aguanta! i tant!
Però per fer 30 metres d'articial, penjant-me d'universals, "uves", extraplans, "us" i d'algun microfriend em vaig tirar "tota una vida".... i desprès treu-lo tot!
Bé, almenys l'experiència va ser força positiva i em va ensenyar que no cal "pitonar" a mort un extra-pla per penjar-s´hi una estona.... perquè després pot passar que et sigui impossible de treure i el "regalis" a la via.....
Com he aprés moltes coses..... faré un recull "tècnic" i el penjaré ..... a veure quan tinc temps!













5 comentaris:

Mingo ha dit...

Hola Pere, et veig molt enfeinat picant; l'altre dia li comentava al company d'anar a fer alguna via on s'haguessin de`posar claus com mi 1er amor, és una cosa que fot mandra, però s'ha de fer, jo no recordo l'últim cop que en vaig fotre un, quan vaig començar sempre anaves amb claus, fins i tot per les R, ostia Pere quin rotllo t'he fotut. El que volia era saludar-te vinga salut i roca

Star Fisherman ha dit...

Collons Mingo!
No t'enrecordes del darrer "clau" que vas fer... això ho has d'arreglar .... je je je
A veure si coincidim al Piri, que la setmana que vé hi torno...
Una abraçada!

PGB ha dit...

Hey Pere, espero el recull pitonisso amb impaciencia ;)

Salut i estreps!

Llorenç ha dit...

Pere, i jo que pensava que aixó de fotre claus ja ho tenies per la mà!

evidentment veig que te n'han tingut que ensenyar....
be, a veure quin dia ens fas una demostració!....

quans claus seguits dius que vas posar?!?!?abans de fer el cigarret...ai perdó!! de xapar un parabolt?
je je je !!!

felicitats bestia!

Pekas ha dit...

A veure... nois... de quins claus esteu parlant... ????
qué m'estic liant... :-))))))))

Bona feina aquesta de fotre claus... nooooo...???? :-)))))
;-)))))