dimecres, 11 de juny de 2008

Into the Wild


Mentres em recupero del viatge a Marroc i agafo forces per explicar-vos les nostres aventures vull recomanar-vos aquesta pel.lícula.


La vaig veure just abans de marxar. La peli està basada en el bestseller del 1996 de l'escriptor-alpinista Jon Krakkauer. Quan veig llegir el llibre ja em va encantar, però l'adaptació que fa en Sean Penn, el director, és genial.

La història, les imatges, els personatges.... si podeu veieu-la perquè segur que us agradarà.


La banda sonora del compositor Eddie Vedder és boníssima i ja ha estat premiada.
Està basada en la historia real de Christopher McCandless: un jove de 22 anys que després de graduar-se a la universitat i amb un brillant futur, decideix deixar la seva còmoda vida i marxar en busca d'aventures.


La pàgina web també és molt original: http://www.haciarutassalvajes.es/
És una peli de grans i petites vivències, de natura en estat salvatge, de persones reals, d'aventures i sobretot, la narració d'un gran viatge personal.


Crec que ja ha sortit en DVD, així que, acomodeu-vos al sofà, apagueu els mòbils, tanqueu els llums i ENDINSEU-VOS CAP AL MÓN SALVATGE!
Aquí en teniu un "tast":

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Això te relació amb el blog d'escaladors ?!

jaumeppiqueras ha dit...

L'esperit d'aventura és el que ens inspira una mica a tots, no? llavors si la pel.licula segueix aquesta inspiració on és el problema? Gracies Pere per la informació, però ara toca el plat gros, volem saber de Taguia...

martulinaa ha dit...

hola!!!!
Noiet aquesta pel.licula l'he vist més de 6 cops!! M'encanten les reflexions, les frases que té...i sí, la banda sonora és genial.
No et deixa indiferent... jo encara estic amb les ganes de fer alguna cosa d'aquestes, ser una aventurera com ell ;P

marta

Annuski ha dit...

Com és que tots els que fan comentaris absurds són anònims?
Noi/a, si el teu únic interès a la vida és l'escalada, fes-t'ho mirar.
Jo trobo molt bé que els blogs serveixin per a compartir experiències i donar informacions vàries.
Si alguna informació no t'interessa passa pàgina i punto com.
Au, no et queixis tant i mira la peli, segur que trobaràs alguna cosa interessant, si és que l'entens.

मोन्त्से ha dit...

Ja veig que necessito una estona per llegir l'escrit. Està moolt bé!!
M'apalancaré al sofà, em faré un té, m'encendré un incens i a reviure les experiències que heu tingut per terres marroquines.
Prenc nota de la peli!

Gatsaule ha dit...

Reconec que em va agradar més el llibre, però la música ajuda a que la peli estigui bé.

"La felicitat no té sentit si no la pots compartir"

Marchelo ha dit...

Bones,

molt bo el teu comentari!! just ahir vaig penjar en el meu bloc de cine un debat sobre la peli i el personatge del Chris McCandless, estàs invitat a passar-t'hi.

www.marcheloswei.blogspot.com

salutacions!