dimarts, 24 de juny de 2008

Pont de Sant Joan a l'Alta Ribagorça.

Aquest cap de setmana llarg no hem parat.
Ja va començar el dijous, passant tot el dia re equipant a Montserrat (moltes hores de feina...).
Divendres descansem i dissabte marxem cap a Cavallers.
Fem una parada a Escales per fer la Xin Xan (V+). Via força divertida, amb un primer llarg hiperparabolat (ideal iniciació) i la resta ben protegit. Llàstima del darrer, una mica podridet. Per treure'ns la calor ens fem una "bany" al pantà... uf! genial!.... molt recomanable.
Aprofitem el darrer tram fins a Cavallers per fer una mica de visita cultural i a Barruera ens trobem amb la colla de Banyoles (no us perdeu el video d'en Soepe explicant l'art romànic).
Fem tots plegats unes birres, uns cacauets i uns riures.
Finalment arribem pàrking 3 els darrers. Allà hi ha reunit la "cream" del món bloger i amics d'amics. Total una bona penya!

El diumenge toca variar. Com fa molta calor, aconsegueixo enganyar a l'Anna i a l'Adrien per anar fer un barranc. El Viu de Llevata el trobem perfecte. Més de 3 hores saltant, nedant i fent tobogans. Molt i molt divertit. La corda només la traiem un parell de vegades. Tot i trobar un parell de grups, amablement ens deixen passar i fem l'engorjat completament sols!
La tornada fins al parking de Viu es fa dura, però no tan llarga com ens esperàvem.
Aprofitem el "xiringuito" que hi ha muntat per fotre'ns una "comilona" de puta mare!.

La tercera activitat prevista pel finde era provar la cresta de les Agulles de Travessani, però com les forces ja estaven minvant, decidim deixar-ho per un altre dia. A canvi fem un trekking des de Cavallers fins al refugi Ventosa. Pugem el diumenge a la tarda, fem nit i tornem el dilluns (també una bona petejada). Com encara hi havia temps, una mica d'esportiva i cap a casa.
Bé, en resum, un cap de setmana de multi activitat (escalada+barranc+trekking) i molt divertit.
Ara toca acabar la feina iniciada a Montserrat, però això ja serà un altre post!

Us deixo amb un resum de les fotos de l'Anna i el video "kutural" d'en Soepe....

Llorenç ha dit...

Veig que al final va ser profitós!Tot i que pensava que teniu previst escalar més!!!!

No vam coincidir massa...a veure si per la propera podem fer més coses junts!

Ens veiem dijous!

Llorenç

XICU ha dit...

Hola Pere!
Estem en contacte per les vacances a Dolomites!
Una abraçada ben forta!

Mingo ha dit...

Pere quin cap de setmana més ben aprofitat, a veure si ens veiem pel Piri (vens els dijous?) jo a partir d'ara ja no treballo a les tardes si vols anar a escalar jo encantat de compartir cordada.

JB ha dit...

holaaa

dissabte vam anar a fer el besiberris nord, i diumenge vam estar al sector de la kanalla, a cavallers, casi ens veiem!!!

v'sss

Gatsaule ha dit...

Una bona activitat muntanyenca, està molt bé això de diversificar-se !

Però has d'explicar què va passar al vespre al refugi, que sona molt lleig això de fer "una bona petejada" he, he, he,....

lux ha dit...

Bones!!
Jo com diu el LLorenç..

no varem coicidir massa..ni varem poder xerrar gaire estona...
a veure si a la propera.. que no hi ha manera!!

una abraçada!!

lu

मोन्त्से ha dit...

Quina colla, quina colla...
Aquests de Banyoles, a més d'escalar bé saben d'art romànic.
Increïble però jo no veig les ralles vermelles. Vols dir que no ... ehem, ehem.. ? jejjejjejeje
Bé tant és! A veure si podem coincidir un dia, estic de vacances!!